Csomagbiztosítás
Extra szolgáltatásunk:
A Csomagbiztosítás szolgáltatásunkkal vállaljuk, hogy gyorsított eljárásban, soron kívül térítjük meg vagy cseréljük a szállítás során károsodott vagy megsemmisült termékeidet.
A csomagok sértetlen állapotban történtő kézbesítéséért a futárszolgálatok felelnek, a felelősségük nem terjed ki például a csomag megsemmisülésére vagy a természeti behatásokra, elázás károkra.
Ilyen károk esetében az ügyintézés több napot is igénybe vehet.
A Csomagbiztosítás szolgáltatásunkkal ezen panaszokkal kapcsolatban gyorsított eljárásban járunk el és biztosítunk afelől, hogy problémamentesen kezeljük, így elég bejelentened részünkre és mi máris teljeskörűen intézünk számodra mindent.
A sérült árut a lehető leghamarabb cseréljük vagy megsemmisülés esetén újra küldjük vagy visszatérítjük a kárral érintett termékeket.
Megrendelésed során ezt az extra szolgáltatásunkat a szállítás és fizetés oldalon tudod kiválasztani.
A Csomagbiztosítás szolgáltatás 590 Ft-ba kerül.
Vásárlásod folyamán ezen szolgáltatásunkat a szállítás és fizetési mód választását követően, a lap alján van lehetőséged hozzáadni az ,,Igen, szeretném" gomb hozzáadásával.
A Csomagbiztosítás szolgáltatás feltételei:
Fedezi a küldemény károsodását vagy megsemmisülését a szállítás során a választott és szerződésben foglalt futárszolgálatnak, a logisztikai raktárban történő átadásától a csomag kézbesítéséig.
Kiszállítás esetén:
A csomagot a címzettnek vagy a címzett által meghatározott személynek történő átadásáig.
Személyes átvétel esetén:
A csomagot a címzettnek vagy a címzett által meghatározott személynek a kijelölt személyes átvételi ponton történő kézhezvételéig.
Csomagponton vagy csomagautomatánál történő átvétel esetén:
A csomagot a címzettnek vagy a címzett által meghatározott személynek az átvevőponton történő kézhezvételéig.
Ha a küldeménynek logisztikai célból több különálló csomagban történik a kiszállítása, akkor a biztosítás a küldemény minden részére külön-külön vonatkozik és fedezi azokat.
A vásárló a biztosítás érvényességének érdekében köteles legkésőbb az áru átvételétől számított 24 órán belül a Pelenka.hu ügyfélszolgálatának a hello@pelenka.hu e-mail címre fényképes dokumentációval jelezni a panaszt.
A bejelentést követően a Pelenka.hu a lehető legrövidebb idő alatt leszervezi a termékek cseréjét, pótlását vagy megsemmisülés esetén a visszatérítését.
Csere és pótlás esetén a szállítási költségeket a Pelenka.hu állja.
Amennyiben az érintett termékek már nem állnak rendelkezésre azonnali készletről, abban az esetben a Pelenka.hu helyettesítő termékeket ajánl a vásárló részére, melyet nem köteles elfogadni.
A szerződéstől való elállás esetén a Pelenka.hu nem téríti vissza a Csomagbiztosítás szolgáltatás díját.
Ha bármely kérdésre a jelen feltételek nem térnek ki, akkor az Általános Szerződési Feltételeket kell alkalmazni.
Jelen feltételek 2024. november 5-től érvényesek és hatályosak.