Gyakori kérdések
Gyakori kérdések:
1. A webáruházzal és a megrendeléssel kapcsolatos információk:
Hogyan tudok rendelni a webáruházból?
Minden termékünk mellett találsz egy nagy lila “Kosárba tesz” gombot. Ezt megnyomva bekerül a jobb felső sarokban található "Kosaradba" a termék. A gombon azt is kiválaszthatod, hogy hány darab terméket szeretnél rendelni. Hogyha felfelé kattintasz a termékek száma növekszik, hogyha lefelé, akkor pedig csökken.
A termék "Kosárba" helyezése után webáruházunk felteszi a kérdést, hogy szeretnél-e tovább vásárolni, vagy megrendeled-e a terméket. Hogyha elegendő terméket pakoltál a kosárba, a "Megrendelést" kell választanod, hogyha viszont tovább nézelődnél, akkor a másik lehetőséget.
A jobb felső sarokban, a "Kosaradba" lépve látod a kiválasztott termékek listáját. A kiválasztott termékek mennyiségén a felfelé ikonra kattintva növelheted, lefelé ikonra kattintva pedig csökkentheted a termékek mennyiségét. Ennél a résznél a kis forgó ikont is nyomd meg, hogy a rendszer frissüljön és a termékek mennyiségéhez mérten több, vagy kevesebb összeg jelenjen meg.
A kiválasztott termékek listáját bal oldalon, alul tudod még változtatni, jobb oldalon alul pedig a "Megrendelés" gombra kattintva elkezdheted a rendelésed. Megadva az adataidat és kiválasztva a számodra megfelelő fizetési és szállítási lehetőséget, véglegesítheted rendelésed. Ezután automatikus levelet küldünk, hogy rendelésed megérkezett, majd minden újabb folyamatról küldünk neked értesítést.
A csomagod érkezéséről a futár sms-ben fog értesíteni.
Látod? Ennyire egyszerű!
A megrendelés során szeretnék beírni kupont, üzenetet, vagy megjegyzést.
A megrendelés első oldalának alján találsz lehetőséget a "Kupon" kódod megadására, a második oldalán pedig a "Megjegyzés" rovatban rögzítheted üzeneted, fontos megjegyzésed.
A leadott megrendelésem tudom módosítani?
Természetesen van erre lehetőséged, ez esetben megkérünk, hogy írj egy levelet nekünk a hello@pelenka.hu-ra minden fontos adatoddal együtt (név, rendelés száma, rendelés leadásának időpontja) és hogy pontosan milyen módosítást szeretnél kérni. Hogyha beérkezett hozzánk leveled, keresni fogunk az ügy intézésével kapcsolatban.
A leadott megrendelést tudom törölni?
Erre is van lehetőséged, ezt a rendelés leadása után e-mail formájában kérjük. A hello@pelenka.hu címre írj nekünk levelet, minden fontos adatoddal (név, rendelés száma, rendelés leadásának időpontja).
Miután megrendelem a terméket, mikor érkezik meg hozzám?
A termékeink mellett látsz egy időpontot, hogy mikor érkezik meg hozzád a csomagod. A megrendelés utáni automatikus visszaigazolásban ugyancsak tájékozódhatsz a csomag érkezése kapcsán.
Hogyan fizethetek a Pelenka.hu webáruházban?
Utánvéttel, bankkártyás fizetéssel az OTP Simple rendszerén keresztül és banki utalással egyaránt. Az utánvétes fizetési mód a végösszeghez képest 490 Ft plusz költséggel jár.
Milyen elérhetőségeken kereshetem a webáruházat?
Telefonon: +36 1 800 0210
E-mailben: hello @ pelenka.hu
Pelenka.hu csomagomat külföldre is megrendelhetem?
Igen, a megrendelés során, a Kosár oldalon külföldi címre is kérhetsz kiszállítást. A külföldre történő kiszállításnál egyedi szállítási költséget kalkulál rendszerünk, amit bankkártyás fizetéssel tudsz kiegyenlíteni.
Pelenka.hu csomagodat a következő országokba rendelheted:
Magyarország
Románia
Ausztria
Belgium
Csehország
Dánia
Hollandia
Luxemburg
Németország
Olaszország
Szlovákia
Szlovénia
Hol tudok csatlakozni a Pelenka.hu kismama közösségéhez?
Szeretettel várunk Facebook oldalunkon: facebook.com/pelenkawebaruhaz/
Szeretettel várunk Instagram oldalunkon: instagram.com/pelenka.hu/
Szeretettel várunk Tik-Tok oldalunkon oldalunkon: tiktok.com/@pelenka.hu
Szeretettel várunk hírlevél olvasóink között: pelenka.hu/hirlevel
2. A termékekkel kapcsolatos információk:
Milyen pelenkákat találok a webáruházban?
Webáruházunkban a Pampers, Libero, Huggies, Bella Happy, Bambo Nature, Molfix, Moltex, Lupilu, Gazdaságos valamint bugyipelenka is megtalálható, hogy több lehetőséged legyen a jó nedvszívó képességet, számodra megfelelő ár-érték arányt megtalálni, és gondoskodó édesanyaként megteremteni babádnak a kényelmet és nyugalmat.
A pelenkázáshoz milyen más termékeket tudok még rendelni?
Pelenkáink mellett a nedves törlőkendők, krémek, olajok, nedves törlőkendő tartók is beszerezhetőek.
Találok más terméket is a pelenkán kívül?
Természetesen, webáruházunkban mindent megtalálsz, amire egy 0-3 éves kor közötti gyermek számára szükség van a bébiétel, tápszer, etetés, babaápolás, bababiztonság, játék és mesekönyv témaköreiben. Mindezek mellett kismama termékeket is találsz, valamint extra babaholmikkal is színesítettük a kínálatot. Ezeket az “Egyéb babafelszerelés” kategóriában találod. Háztartási vegyiáru kínálatunkban pedig mindent megtalálsz, amire egy babás és nem babás háztartásban szükséged lehet.
3. Kedvezményekkel kapcsolatos információk:
Milyen kedvezményeket találok a Pelenka.hu webáruházban?
“Akciós” kategóriánkban megtalálod azokat a termékeket, amik jelenleg kedvezményes áron vásárolhatóak meg. Ezen kívül főoldalunkon, hírlevélben és Facebook oldalunkon folyamatos tájékoztatást adunk akcióinkról.
Milyen előnyökkel jár a Pelenka.hu Klub?
Hogyha regisztrációval vásárolsz, pontokat gyűjthetsz. A pontjaidat a Profilodban érheted el és követheted, hogy mennyi pontot gyűjtöttél jelenleg. Minden termékünkért járnak pontok, amiket később levásárolhatsz, így később olcsóbban tudsz bevásárolni. A rendszer minden vásárlás során megkérdezi, hogy szeretnéd-e felhasználni pontjaidat. Részletek ITT!
3. Egészségpénztári számlával kapcsolatos információk:
Babatermékeimet egészségpénztári számlára is megvehetem?
Igen, a Pelenka.hu webáruházban, a rendelés során a számlázási adatoknál feltüntetett egészségpénztári pénztártag, szám, vagy a bejelentett kedvezményezett neve alapján elszámolhatod a termékek árát egészségpénztári számlád terhére.
Hogyan működik az egészségpénztári számla igénylése?
A csomagoddal kapott számlát be kell küldened az egészségpénztáradnak, akik a feldolgozás után a termékek vételárát átutalják neked a megadott bankszámlaszámra.
Milyen termékeket tudok elszámolni egészségpénztári számlára?
Egyes pénztárak között lehetnek különbségek, így előfordulhat, hogy a vásárlásod egy-egy tétele nem elszámolható.
Az egészségpénztárra elszámolható csecsemő és babaápolási termékek:
- Pelenka, pelenkabetét, eldobható pelenka, textilpelenka, mosható pelenka
- Baba törlőkendő (popsitörlő)
- Légzésfigyelő
- Bébiőr
- Játszócumi, éjszakai cumi
- Cumisüveg
- Etetőcumi
- Csecsemő hosszmérő
- Csecsemő mérleg, mérleghez csecsemőtálca
- Fültisztító pálcika
- Cumis gyógyszeradagoló
- Köldöktapasz
- Orrjárattisztító (kézi, elemes, porszívós)
- Terpeszbetétes nadrág
- Anyatejpótló speciális tápszer
- Kozmetikai termékek (speciálisan csecsemők ápolásához készült termékek: babakrém, popsikrém, babaolaj, babasampon, babahintőpor, napozókrém stb.)
- Hagyományos és digitális lázmérő
- Bioptron lámpa
- Inhalátor
Az egészségpénztárra elszámolható kismama termékek:
- Mellbimbó védő, mellbimbó kiemelő
- Mellszívó (elektromos, kézi) és tartozékai
- Melltartó betét (eldobható, mosható)
- Tejgyűjtő tárolók (zacskó, pohár)
- Anyatejszaporító tea
(Egészségpénztárra sajnos nem számolható el: csecsemőjáték, csecsemő ruházat, csecsemő bútor, babakocsi, bébiétel, bébi ital, junior tejital, gyermekülés.)
Köszönjük szépen érdeklődésed, hogyha a fentiek között nem találtad meg kérdésedre a választ, küldj nekünk egy levelet a hello@pelenka.hu e-mail címre és mihamarabb válaszolunk neked!